Nu har jag blitt mä blogg!

Ja nu har även Jag blitt mä blogg, här kommer jag lägga ut lite av mina allster, vi får se hur det går

tisdag 19 april 2011

Glad Påsk på er alla!

Ja så sitter jag här igen framför datorn, är fortfarande förkyld men rösten har i alla fall kommit tillbaka, hoppas jag blir helt frisk till helgen, då jag och min särbo skall fira Påsken i husvagn och samtidigt springa orientering, vi skall inte så långt bort utan vi håller oss kvar i värmland. Vi åker på fredag och kommer hem på måndag, får se om det blir något springande för min del över huvud taget. på tisdag bär det sedan av till Estland med min mor, vi skall dit på en veckas spa, en resa som jag fick av mor och hennes gubbe när jag fylde 50 i höstas, det skall bli gött.
Ta nu vara på er under helgen. kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar