Nu har jag blitt mä blogg!

Ja nu har även Jag blitt mä blogg, här kommer jag lägga ut lite av mina allster, vi får se hur det går

söndag 17 april 2011

Vallaväska

Min som bad mig att sy en enkel väska som han kunde ha runt magen  när han nuskulle åka Vasaloppet för första gången, vilket jag gjorde men det skulle visa sig att det inte blev någon enkel väska, han fick svårt att stänga den under färd, då han var tvungen att använda båda händerna för att få igen den, han blev då  betraktad som lifsfarlig! (stavarna hänger ju kvar runt handlederna och pekade rakt ut när han försökte). ja där ser man, man skall aldrig tänkatill utan bara gjöra så som man blir tillsagd... eller, så skall man tänka till??...  ja inte vet ja..

1 kommentar:

  1. Aldrig får man vara riktigt glad... men du visade din goda vilja i alla fall och får fundera över en bättre lösning.
    Ha det gott

    SvaraRadera