Nu har jag blitt mä blogg!

Ja nu har även Jag blitt mä blogg, här kommer jag lägga ut lite av mina allster, vi får se hur det går

söndag 17 april 2011

Nu har även jag startat en blogg, får se hur det går, tängte börja med att lägga ut bilder på väskor som aldrig har fått set dagens ljus ännu, kan va kul att visa dem innan väskorna har slititsut.


De svarta väskorna har jag sytt till mig och den brun/rosa till min mor,
det är Professional Tote från The Creative Thimblee

Den lilla nessen har jag sytt i broderbågen, det är bara blixtlås och ihopsyning som jag har sytt på vanligt vis. mönstret kommer från Quiltefryd i Norge, och flaskväskan har PW Quilt stått för mönstret.



Även dessa små fina nessarna kommer från Päivi, ja mönstret alltaså.





3 kommentarer:

  1. grattis med bloggen

    så mycket fint du har sytt

    kram

    SvaraRadera
  2. Tillykke med den nye blok.
    Rigtig mange fine ting.

    SvaraRadera
  3. Grattis!
    Mycket fint du har gjort

    SvaraRadera